Informacije za kupce
Pitanja o kupovini
Ukratko, NE. Narudžbinu realizujete bez registracije korisničkog naloga i bez prijave u sistem. Sve informacije o narudžbini se dostavljaju na e-mail adresu koju navedete prilikom naručivanja.
Pitanja o dostavi
Ukoliko u postojeću narudžbinu želite da dodate artikle, dovoljno je samo da izvršite novu kupovinu. Nakon finalnog koraka i potvrde kupovine nemoguće je izmeniti narudžbinu samostalno, bilo da je u pitanju zamena jednog proizvoda drugim ili brisanje određenog artikla iz porudžbine. U tom slučaju Vam preporučujemo da kontaktirate sa našim Korisničkim servisom, koji će Vam pomoći da u narudžbinu unesete željene izmene.
Kada završite kupovinu poručivanjem sadržaja iz Vaše korpe, dobićete e-mailom potvrdu o poručenoj robi. Ukoliko nakon provere e-maila u porudžbinu želite da unesete izmene, pogledajte odgovor na prethodno pitanje. Ukoliko neposredno nakon poručivanja robe u Vaš inbox ne stigne e-mail sa potvrdom,proverite i foldere spam i junk za slučaj da je naš e-mail sistemski preusmeren tamo.
Kada dobijete potvrdu o narudžbini, Vaša isporuka automatski kreće sa pripremom, a u skladu sa uslovima navedenim u potvrdi porudžbine. Svaku fazu obrade Vaše narudžbine sistem šalje na e-mail adresu koju ste naveli u narudžbini.
Ukoliko želite da lično preuzmete proizvod, neophodno je da to naznačite prilikom poručivanja robe iz Vaše korpe. Korisnički servis će kontaktirati sa Vama kako biste se dogovorili oko detalja preuzimanja robe sa naše adrese Batajnički drum 3 (prostor Geomašine), Zemun.